Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2011 16:29 - Иън Сомерхалдер-"Аз съм романтик"
Автор: ivka98bivka Категория: Други   
Прочетен: 1467 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.03.2011 13:59


Актьорът Ian Somerhalder говори със списанието“In Touch“ за вечността, детството си и истинската любов!

Време е Робърт Патинсън да направи място, защото идва лошото момче сред кръвопийците!

Ian Somerhalder играе атрактивен безсмъртен в серията “Vampire Diaries” и прави конкуренция на Роб.

Cега феновете искат да бъдат ухапани от него, не от Патинсън.

“Това е странно.” – казва актьорът -  “Някак сладко, но е нелегално да се хапят хора.”

Имал ли си неприятни случки с фенове досега?

I.: “Да. Веднъж се подписах на една “деликатна част” от тялото на една фенка. В последствие се оказа, че била страшно млада и баща й искал да ме убие. Аз нямах представа. Тя изглеждаше на 25.”

А на колко беше всъщност?

I.:” На 16, или дори на 15…”

Къде се подписа?

I.:” На гърдите й.” (смее се)

Винаги ли си бил харесван от жените? И като тинейджър?

I.:” Не, но още тогава бях голям зубър. В смисъл, че исках да науча всичко. На 17 бях обсебен от философията.”

И защо стана такъв женкар ? ?

I.: “ Заради по-големия ми брат Боб. Той е седем години по-стар и ме научи на всичко.” (смее се)

На какво по-точно?

I.:” На обичайните неща, които едно 12-13 годишно момче не би могло да знае, но които ми помогнаха да си изградя самочувствие пред момичетата.”

Сега обаче имаш приятелка…

I.:” Да и тя наистина е най-добрата. Приема това с феновете много спокойно.”

Вярваш ли в любовта на живота?

I.:”Трудно е да се каже, защото животът е дълъг и хората идват и си отиват. Аз обаче съм непоправим романтик! Все пак съм с моята приятелка от почти три години.”

Тя романтичка ли е?

I.: “Всъщност е много непретенциозна. Точно това харесвам в нея.”

Може ли да се каже, че си приподолюбител?

I.: “ Аз съм израснал  посред гората върху гърба на кон. Затова обичам да изследвам природата, да търся следите на животните, да строя някакви неща. Идвам от някъде си от Луизияна.”

Яздиш ли още?

I.:” Не толкова често, колкото ми се иска. С удоволствие бих прекарал остатъка от живота си върху гърба на коня. Това е много добра идея.”

Искаш ли да живееш вечно, както вампирите?

I.:” В никакъв случай! Животът се върти около връзките ни, а не около нас. Винаги около семействата, децата, приятелите ни. Времето ни за тях е така или иначе ограничено. Ако си безсмъртен, всичко това няма да има край.” (смее се)

imageimageimage


Тагове:   1234,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivka98bivka
Категория: Други
Прочетен: 28323
Постинги: 14
Коментари: 2
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031